KROLLEN

De TW160,165 (20T) en TW180 (22T) zijn voorzien van een uiterst stabiel en robuust spoorwegsysteem. Vast gemonteerd met optioneel snel-wisselsysteem voor smal, normaal en tramspoor. Door de compacte bouw en het korte contragewicht zijn deze machines vrijwel overal inzetbaar. De machines zijn af fabriek  inzetbaar als hoog- (9B) en laagrijder (9C). Optioneel kan de machine worden uitgerust met hydrostatische assen (9A). De voorzijde van de machine heeft een pendel-as die automatisch en handmatig te schakelen is zodat de maximale stabiliteit benut kan worden. Alle functies zoals heffen en zakken van de spoorassen kan men eenvoudig en intuïtief bedienen via één bedieningsscherm. Tevens wordt de actuele status van de spoorassen, LMB en overige opties zoals het camerasysteem weergegeven in hetzelfde scherm. Met een internetmodule module heeft men overal toegang tot de machine om service uit te voeren en meldingen uit te lezen. De spoorwegaanpassingen worden uitgevoerd op basis van de EN15746. Samenbouw volgt in overlap met de landelijke richtlijnen zoals TCVT, Infrabel, TSA, BAV. Onze moderne bewezen spoorwegoplossingen zorgen voor een betrouwbare machine met lage onderhoudsinterval.

Opties

  • Hydraulische aandrijving (9a)
  • Hydraulische steunpoten
  • Lucht of hydraulische trailerreminstallatie
  • Hoogwerkerplatformen
  • Snel-wisselsysteem voor meter, normaal en tramspoor

Technische specificaties

  • Eén bedieningsscherm voor alle systemen
  • Geïntegreerd Last Moment Beveiliging systeem
  • Geïntegreerd Hoogte Zwenk Beveiliging systeem
  • Korte zwenkradius 1.57m – 1.69m – 2.00m
  • Alle cilinders voorzien van positiebewaking
  • Mogelijkheid tot hoog (9b) en laag (9c) rijden
  • Voor en achter met trailerkoppeling Rockinger
  • Automatische spoorverlichting
  • Bijrijdersplaats in moderne dubbele cabine met noodbediening
  • Veiligheidsuitrusting
  • Noodhandpomp voor profielvrijgave
  • Luchthoorn 660HZ en zwaailicht
  • Tot 60 ‰ en radius van 50 meter