HOOGWERKERS NEOTEC
Met een ontwerpfilosofie die prestaties en veiligheid combineert, staan de hoogwerkers van NEOTEC garant voor betrouwbaarheid, veiligheid en duurzaamheid, zonder concessies te doen aan ergonomie voor de gebruiker.
De machines worden volledig in eigen beheer ontwikkeld en gebouwd. Door gebruik te maken van gestandardiseerde compontenen waar mogelijk, in plaats van het ‘ombouwen’ van wegmachines, zijn deze machines zonder concessies ontwikkeld voor het spoor.
Onder andere de speciaal ontworpen hefarm, ‘delta-boom’ van de type SKY hoogwerkers hebben significante voordelen voor het bereik tussen bovenleidingen van de machine ten opzichte van andere marktspelers. Met de hybride technologie is het mogelijk om zonder emissies te werken.
Hoogwerkers SKY D14
De SKY D14 is een volledig door NEOTEC ontworpen en gebouwde rail-weg hoogwerker die geschikt is tot maar liefst 3 personen of 400kg in de werkbak. De kinematica van de delta hefarm is speciaal ontworpen om alle objecten van de bovenleidingstructuur te kunnen bereiken zonder dat de bovenleidingkabel een obstakel vormt. Het is dé spoorhoogwerker die het verschil maakt in productiviteit en veiligheid. Als optie kan de machine worden uitgevoerd met een hybrideaandrijving waardoor het mogelijk is volledig emissieloos en geruisloos te werken.
Technische specificaties:
Max snelheid:
16km/h
Hoogwerkers SKY C14
De SKY C14 is een volledig door NEOTEC ontworpen en gebouwde rail-weg hoogwerker op rupstracks. De kinematica van de delta hefarm is eveneens speciaal ontworpen om vrij te kunnen werken boven en tussen de bovenleiding. Met de rupstracks is het mogelijk om over vrijwel ieder terrein voort te bewegen. Als optie kan de machine worden uitgevoerd met een hybrideaandrijving waardoor het mogelijk is volledig emissieloos en geruisloos te werken
Technische specificaties:
Max snelheid:
16km/h
Hoogwerkers SKY C10
De compacte hybride hoogwerker met een eigen gewicht van slechts 2800kg. Ondanks zijn gewichtsklasse is de machine geschikt tot 2 personen of 230kg in de werkbak. De hefarm is net zoals de C14 en D14 geschikt om tussen de bovenleiding door te kunnen bewegen. De standaard hybride aandrijving zorgt ervoor dat emissieloos en geruisloos gewerkt kan worden.
Technische specificaties:
Max snelheid:
16km/h
Hoogwerkers ELAN FB
De Elan FB is een lichtgewicht zelfrijdend rail-weg platform met rupsaandrijving. Dit compacte voertuig is beschikbaar met twistlocks en heeft een laadvermogen van 6500kg. Als optie kan de machine worden uitgevoerd met een hybrideaandrijving waardoor het mogelijk is volledig emissieloos en geruisloos te werken.
Technische specificaties:
Max Totaalgewicht:
12.500Kg
Hoogwerkers ELAN D2
De ELAN D2 is een zelfrijdend rail-weg hefwerkdek met rupsaandrijving. De hoogwerkerdekken zijn onafhankelijk van elkaar te bedienen en voornamelijk geschikt voor bovenleiding constructies die opgebouwd zijn uit staanders. Als optie kan de machine worden uitgevoerd met een hybrideaandrijving waardoor het mogelijk is volledig emissieloos en geruisloos te werken.
Technische specificaties:
Capaciteit werkbak:
Max snelheid:
2 persoon of 230 Kg
20 km/h
Hoogwerkers ELAN C3
De ELAN C3 is een lichtgewicht zelfrijdend rail-weg hefwerkdek met rupsaandrijving. De hoogwerkerdekken zijn onafhankelijk van elkaar te bedienen en voornamelijk geschikt voor bovenleiding constructies die opgebouwd zijn uit staanders. Als optie kan de machine worden uitgevoerd met een hybrideaandrijving waardoor het mogelijk is volledig emissieloos en geruisloos te werken.
Technische specificaties:
Capaciteit werkbak:
Max snelheid:
2 persoon of 200kg
20 km/h